İZNEWS/HABER MERKEZİ – Açlık grevini 324. günde bıraktıktan sonra kendisine destek veren eşi Esra Özakça ile birlikte tedavi altına alınan öğretmen Semih Özakça hastaneden bir fotoğraf paylaştı. KHK ile ihraç edildikten sonra Yüksel Caddesi’nde başlattıkları eylemi açlık grevine çevirerek devam ettiren Nuriye Gülmen ve Semih Özakça geçen cuma günü OHAL Komisyonu’nun başvuruları için verdiği ‘ret’ kararının ardından bıraktıklarını açıklamışlardı. Semih Özakça bugün attığı mesajında eşi Esra Özakça ile birbirlerine yemek yedirirlerken fotoğrafını paylaştı.



